SYAA | CEC Bank - SYAA

Studiu de imagine rebranding CEC Bank

Functiune: comercial; Amplasament: Romania; Beneficiar: Brandient Consult; Stadiu: incheiat; Numar sucursale: 41; Numar agentii: 1352; Anul: 2008

Studiu de imagine realizat pentru Brandient in cadrul proiectului de rebranding CEC Bank

Imaginea spatiului CEC Bank va fi reprezentativa pentru noua imagine a brandului. Spatiul va urma, sustine si completa aceasta imagine ajutand la o perceptie diferita a Bancii, alta decat cea actuala. Vom crea o noua personalitate bazata pe urmatoarele valori:

– transparenta – spatiu deschis la interior si maximizarea relatiei vizuale intre exterior si interior.

– onestitate, autenticitate, popularitate – spatiu nesofisticat, inteligibil datorita unei organizari clare a spatiilor si functiunii, apelul la elemente de design recognoscibile. Elemente recognoscibile – panou central din stejar – trimitere la natural, onest, romanesc.

– credibilitate – spatiu ce isi pastreaza  greutatea si valoarea prin evidentierea elementelor de baza ale arhitecturii cladirii.

– simplitate – spatiu curat ce se adreseaza direct clientului fara transformari de sens ale spatiului, detalii profesioniste cu aparenta minima, finisaje in culori uni, texturi netede, eliminarea obiectelor neesentiale din spatiu.

Imaginea exterioara a cladirilor din patrimoniul CEC va lua in considerare tipologiile de cladiri, stilul arhitectural, contextul urban, astfel rezultand cateva tipuri de expresie a fatadei, toate alcatuind o imagine unitara. Exteriorul va exprima simplitate, seriozitate, deschidere. Anuntul brandului nu va fi facut in exces, intrarea va fi pozitionata in functie de conformarea cladirii dar totdeauna vizibila si usor accesibila. Vitrinele vor fi in principiu libere de afise, anunturi, obiecte, mobilier sau plante,  facilitand expresia de deshidere si transparenta a Bancii.  CEC va castiga in imagine prin iluminarea fatadelor cladirilor monument din patrimoniul sau, agrementarea trotuarului cu spoturi de lumina si amplasarea unui mobilier urban special.